shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

Drömmen från inatt!

Kategori: Allmänt

Jag och några som jag inte känner igen var på en travbana. Vi hade fått en uppgift att fånga in vithövdade örnar och man var tvungen att vara två stycken för att fånga en örn. Man fick irra omkring på banan och se ut som byten så att örnen stört dykte ner för att "fånga" oss och när den var nära backen skulle man ta tag i varsin vinge för att fånga den. Vi försökte flera gånger men misslyckades gång på gång och då frågade jag varför vi ens skulle fånga dom. Men innan han hann svara så skrek han "neej grisen!" Då hade grisen vi skulle äta på kvällen rymt och nu försökte örnarna ta grisen istället för oss. Så då fick vi börja jaga grisen istället. Sen vaknade jag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: