shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

Drömmen från inatt!

Kategori: Allmänt

Var ute och åkte med familjen. Vi hade varit i Jönköping och var på väg uppåt så då tyckte jag vi skulle åka högst upp av vättern så hade vi varit både längst ner och högst upp samma dag. Men så började vi festa istället och när alla ville sova så drog jag vidare på efterfest hos några kompisar. Vi körde leken "jag har aldrig", men så gick dom ut för att röka så jag stannade kvar. Det tog as lång tid så jag satte på en film istället. När de kom tillbaka så hade de kört bil med en soffa bakom och repet dom hade haft hade gått av så båda var ganska mörbultade. En gick upp till andra våningen för att sova och den andra satta sig i soffan och kollade på film med mig. Sen vaknade jag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: