shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

Drömmen från inatt!

Kategori: Allmänt

Jag ville prova att bli skådespelare så gick på till en agenturfirma eller vad det heter. Dom föreslog att jag skulle börja med porrfilm så vi blev förbannade och gick därifrån. När vi kom ut så försöker någon ta våran bil, så jag håller fast honom medans dom andra slår honom. När han hamnade på backen så tänkte vi åka därifrån, men då kom det en skåpbil och det hoppar ut några killar med vapen och de bara pepprar sönder killen som försökte råna våran bil. Alla vi som satt i bilen bara skriker och jag gasar därifrån. Men en kille hade hunnit hoppa in i våran bil utan att jag märkte det, men det visade sig att han var snäll. Han sa vart jag skulle svänga men jag missade avfarten hela tiden så alla började as garva. Men tillslut hamnar vi på en festival så vi stannar där och festar. När festivalen var slut var vi tvungna att lämna in våra nycklar. Vi gick bort till huset där man skulle lämna in dom och utanför stod det en man som delade ut koppar med fluor så alla fick skölja munnen innan vi gick in. Där inne hade de en simulator för fallskärmshoppning så vi satte oss ner och kollade lite. Det börjar komma massa hundar som springer omkring överallt och det är alla möjliga raser. Jag frågade om alla hundar var deras men de sa att alla var väll inte det. Sen tänkte vi dra, men då försöker några äldre hindra oss. De visar runt i hela huset och säger att det är nymålat över allt, men vi lyckas smita ut tillslut. Då sitter mina syskon vid ett bord och bråkar med några yngre släktingar. Jag blir både arg och ledsen och säger "Sluta, vi äldre får se till att vi försöker hållas sams, vi ska inte ha bråk i släkten". Sen vaknade jag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: