shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

Drömmen från inatt!

Kategori: Allmänt

Jag skulle visa våran nya tvättstuga som var jätte lyxig med ett väntrum med soffor, en tv och ett kök som man kunde vänta i medans tvätten var igång. När vi skulle gå upp så kommer min granne as packad och tänkte tvätta. Han tappade sina systemet påsar och störde folk så jag sa att vi hjälpte honom upp istället. Sen skulle jag jobba. Jag skulle lasta 13 pallplatser, men det fanns bara 7. Resten var försenat och skulle komma med en båt, men så kom tullen så dom skulle gå igenom precis allting så jag struntade i dom pallarna och åkte. Kom hem och spelade tv-spel med några kompisar, men vi blev uttråkade och jag kom på att det var fest i mantorp. Så vi drog dit och det var världens röj, hade tydligen varit festval och syrran blev intervjuad av nått tv team. Jag tänkte ta kort på henne, men så dog batteriet i min kamera. Gick o satte mig med mina andra kompisar vid ett bord och drack bärs istället. En kompis var nykter och satt och ritade en bil istället. Sen ringde en kille som jag har tyckt om och frågade om det var lugnt att han kom dit. Jag sa ja fast jag tyckte det var lite jobbigt. Sen vaknade jag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: