shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

Drömmen från inatt!

Kategori: Allmänt

Jag skulle lossa sprit i Norrköping och hade svårt att hitta stället. Jag blir förbannad och kör in med bil o släp i en galleria där systembolaget låg. När jag hade parkerat framför systemet så kommer det massor alkoholister som försöker ta sprit från mig, men då kommer ägaren till systemet och några poliser. Poliserna leder bort alkisarna och ägaren förklarar till mig att jag måste köra runt husknuten för att lossa. Men det går inte "bara" köra runt husknuten och jag får köra över massor broar och korsningar. Till slut blir jag trött på det och ställer mig mitt i stan och slänger ut spriten och säger till alla "Det är bara ta om ni vill ha, jag skiter i vilket nu." Sen vaknade jag! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: