shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

Drömmen från inatt!

Kategori: Allmänt

Jag och ett gäng kompisar är ute och kastar snöbollar på varandra. Då kommer en kille som jag tycker om, men han har sagt att han inte är intresserad av mig på det sättet. Men så helt plötsligt verkar han jätte intresserad och vill ha en puss. Jag vill så jätte gärna, men av någon anledning så vågar jag inte. Det är som att jag inte vill att de andra ska se. Vi åker iväg och festar och han fortsätter visa intresse. Dagen efter vaknar jag i vad jag trodde var hemma hos honom. Jag var skit glad att han faktiskt ville ha mig nu. Men så kommer en helt främmande man in från köket och försöker krama mig. Jag vill inte och fattar inte vad som hade hänt. Då vinkar han till lägenhets huset på andra sidan och där inne står massor som jag känner och hejar på honom. Jag skäms galet och tar mina grejer och springer där ifrån. Sen vaknade jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: