shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

Drömmen från inatt!

Kategori: Allmänt

Jag hade uppfunnit något sorts piller som kunde bota någon sjukdom. Kollade man på dom i mikroskop så var det små människor. De två små piller/människorna fördes in i en kropp och det var en tjej och en kille. När de hamnade i munnen så började de tjafsa om vem som kunde göra jobbet bäst och för att avgöra det så skulle de ha ett race genom kroppen. Det var väldigt jämnt mellan de två i racet, men när de kom upp till ögat så tog de i för hårt och båda två sladdade ut genom tårkanalen. De hamnade på golvet och var tvungna att gömma sig för jättarna (vanliga människor). De sprang mot en kökslucka och gömde sig där. Helt plötsligt var det jag som gömde mig i en kökslucka och jag fick knappt plats så pappa såg mig och öppnade luckan och undrade vad fan jag höll på med. Jag bara skrek och garva och sprang till vardagsrummet och slängde mig i soffan. Där satt mamma med en schäfervalp som jag började busa med. Sen började en utav mina katter tugga på en sladd bakom tv-bänken, så jag blev förbannad och sjasade bort henne. Sen vaknade jag! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: