shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

En gammal dröm! #10

Kategori: Allmänt

Jag gick in i ett barnsjukhus och fick något psykbryt. Jag sprang omkring och drog ut sladdar och försökte döda så många sjuka barn som möjligt. När jag hade gått igenom nästan alla rum så bara gick jag ut mitt bland allt kaos. Jag satte mig på en stenmur lite nedanför sjukhuset och insåg vad jag hade gjort. Då kom ett utav barnen och petade mig på ryggen. Hon frågade "Varför försökte du döda alla?". Jag kunde verkligen inte komma på varför så jag sa bara "Jag vet inte..". Då sa hon "Jag förlåter dig" och gick där ifrån. Sen vaknade jag. Den här drömmen kändes så sjukt verklig och när jag vaknade var jag helt inställd på att jag skulle hamna i fängelse. Mådde ganska dåligt eftersom det kändes som jag faktiskt hade mördat en massa barn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: