shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

En gammal dröm! #11

Kategori: Allmänt

Började med att vi skulle bada i Finland och då såg jag en val som hade fastnat i nått på ganska grunt vatten. Jag försökte hjälpa den men ingen annan ville hjälpa till. Valen försökte bita mig och skit men tillslut lyckades jag få bort valen i det den hade trasslat in sig i och den simmade iväg. Då var det dags att åka hem till Sverige, men då kommer en man som ingen kände igen och han sa att han var valen jag hade räddat och nu var vi två menade att leva med varandra. Jag fattade inget och ville bara hem så jag hoppade på motorcykel som min syster körde och vi gasade iväg. Hon körde som värsta idioten till färjan och istället för att fixa biljetter vid luckorna där man kör in så körde hon bara rakt igenom och ställde motorcykeln någonstans på båten och vi gick in. Biljetterna blev svin dyra och så sa jag att vi måste spänna fast motorcykeln. Men då hittade vi inte den och syrran ringer till farsan och säger att vi har tappat bort den och är jätte ledsen. Så går vi ner till bildäcket och letar. Där inne så är det värsta kaoset och några monster håller på att jaga alla människor och äter upp dom. Jonna och jag lyckas gömma oss, men då öppnar någon den där luckan som man kör in bilarna i. Bil däcket svämmas över och jag och syrran sugs ut. Utanför hittade vi en säng som vi kunde hoppa upp på. Sen så vi en elektrisk ål. Sen vaknade jag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: