shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

Drömmen från inatt!

Kategori: Allmänt

Var på Viking Line med familjen och av någon anledning hade jag tagit på mig en för kort tunika så min rumpa syntes. Tyckte det var pinsamt och ville köpa något annat att ha på mig. Fick låna syrrans tröja, men det hjälpte knappt och några killar i klädbutiken skrattade åt mig och sa att de aldrig skulle låta sin tjej gå så där. Jag sa att jag inte hade tänkt på att den var så kort, men de tyckte det var slampigt ändå. I klädrummet mötte vi helt plötsligt en annan kompis i från stan. Jag tyckte det var lite komiskt att jag alltid tyckt hon har klätt sig slampigt och så går jag klädd så här. Jag tänkte precis berätta att jag har tagit på mig en för kort tunika så kommer hon ut i en kjol som visar allt. Hon var hel nöjd och gick iväg för att handla. Min syrra tvingade mig prova massa saker jag inte ens ville ha, men sen satt en klänning jätte bra! Sen vaknade jag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: