shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

Drömmen från inatt!

Kategori: Allmänt

Jag hade haft sex med någon, så gick ut på balkongen för att svalka mig lite. Då skriker några kompisar från en balkong på andra sidan gården om jag "Har fått ligga" och börjar as garva. Jag börjar med garva och skriker oooh yeaaah. Sen står vi o härjar på varandra en stund innan jag åker mot jobbet. På jobbet skulle jag backa in i en port men varje gång jag backade emot så studsade jag fram så långt att läppen inte nådde. Får gå ut o försöka backa emot flera gånger och en utav gångerna är lastbilen osynlig, man fick leta efter nyckelhålet som var det ända som syntes. Sen kom mina två syskon gåendes så jag bad dom kolla så jag kom emot ordentligt. Dom hjälpte mig att lossa och då var det massa utav mina saker helt plötsligt. Min ena syrra hittar min spargris och vill räkna pengarna men jag säger att vi inte har tid för sånt nu. Sen är vi hemma hos mig helt plötsligt och ska sova. Vi pratar om jordens undergång som kanske kommer ske under natten. En annan planet ska passera våran planet och kanske kommer krocka. Sen vaknade jag! Det sista med planeten måste jag drömt om enbart för att jag kollade på filmen "Melancholia" igår som handlar om exakt det. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: