shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

Drömmen från inatt!

Kategori: Allmänt

Jag var på väg hem från en träning, då ser jag min syster lasta in något i hennes bil. Jag gick fram för att hjälpa henne och då var det en död människa. Jag frågade vad hon höll på med och hon sa att det var en olyckshändelse och att hon var tvungen att gömma kroppen. Jag får panik och försöker hjälpa henne och då kommer en kompis som också var på gymmet. Vi lyckas precis få ner kroppen när hon kommer fram, men så har min mobil trillat ner i bagageluckan och den ringer när hon stod och pratade med oss. För att det inte skulle se konstigt ut så fick jag öppna lite försiktigt och ta upp telefonen. Men man såg på hennes min att hon fattade att det var något mysko, sen började hon springa. Både syrran och jag sprang efter och tänkte mörda henne med för att hon inte skulle säga något, men hon hann undan. Både syrran och jag fick panik och jag bestämde mig för att vi skulle dra till våran andra syster och fråga henne hur vi skulle göra. På vägen dit kunde jag inte förstå hur jag ens kunde få tanken att mörda någon. När vi kom fram till syrran så tyckte jag att vi skulle erkänna för polisen vad som hade hänt, jag tänkte att är det en olyckshändelse och man inte har gjort något brott innan så borde det dra ner på fängelse tiden en hel del. Då sa min syster som vi rådfråga, " Ja men det är ju bara om man har mördat en person. ". Jag blev helt förskräckt och fattade att min syster hade mördat massor av personer. Vem var min syster egentligen? Det kändes som jag inte kände henne lägre och min andra syster berättade att hon hade haft det här problemet i flera år och kunde inte sluta mörda folk. Nu visste jag inte vad vi skulle göra längre, även om vi erkände så skulle min syster få sitta i fängelse i flera år. Sen vaknade jag! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: