shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

En gammal dröm! #9

Kategori: Allmänt

Jag hade fått för mig att köra på fyllan och hade då dödat tio personer och jag hamnade i koma i fem år. Sen efter det led jag av black-outs och minnesförlust så kom bara ihåg det jag hade drömt på natten och jag trodde det var min verklighet. Så familjen försökte skapa mina drömmar och bara följa med på det jag sa för att göra det så enkelt som möjligt för mig. Sen en dag så kom jag ihåg dagen innan olyckan och visste inte vart jag var eller vad alla höll på med. Då fick de berätta att det hade gått tio år sen den dagen och att jag hade kört över tio personer. Sen vaknade jag!

Kommentarer

  • Phimp säger:

    Nasty shit

    Svar: Ja den var skapligt vidrig!
    minnanamainia.blogg.se

    2013-09-21 | 10:01:58

Kommentera inlägget här: