shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

Drömmen från inatt!

Kategori: Allmänt

Var och festade och jag blev jäkligt full så någon kille skulle hjälpa mig. Han tog mig till någon restaurang och bjöd på pannkakor till mig, men jag var för full för att få i mig nån mat. Så han skulle ta med mig till honom så jag fick sova ruset av mig. Han bodde jätte långt ute i skogen hos sina föräldrar och dom var jätte snälla och hjälpte mig till sängs trots att jag var odräglig och full. När jag vaknade ville jag bara hem så jag stal deras bil och åkte in till stan. I stan hade de en fiske tävling, den som fick den största gäddan skulle få en resa utomlands så jag och mina syskon deltog. Vi fiskade i en jätte liten damm och det fanns bara en gädda där och mina syskon envisades med att använda fiskespö, men jag blev förbannad och hoppade i med en hink och håvade upp gäddan. Men när den låg i hinken så var det ingen som vaktade den så den hoppade ur och ner i dammen igen. Så då sket vi i tävlingen, fast jag var ändå sugen på att fiska lite. Så jag kom på att det fanns en sjö där den killen bodde som hade hjälpt mig under natten. Så jag åkte ut dit igen och bad om ursäkt om jag hade varit odräglig och att jag "lånade" bilen utan lov. Dom var jätte snälla och sa att det inte gjorde något och att jag kunde låna bilen till sjön för att fiska. Så jag åkte ut mot skogen. Precis när jag parkerade bilen och hoppade ut så kom det en björn som knuffade ner mig. Jag var livrädd och den nosade på mig först och sen lade den sig på mig. Sen bara låg han där, på min mage och stirrade mig i ögonen. Hans ögon såg nästan mänskliga ut, mörkbruna och varma på nått sätt. Sen vaknade jag! :) En björn var fan inte lätt o rita lite fort! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: