shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

En gammal dröm! #8

Kategori: Allmänt

Jag var med i nån simtävling. Vi simmade i en stad som hade svämmat över så vattennivån var upp till andra våningen ungefär. För att vinna så fick jag simma under alla andra för att jag inte kunde komma förbi annars. Men lyckades simma under alla och så vann jag en nalle. Jag tog hem den och så visade det sig att den var besatt. På nätterna dök de upp en man som var en demon/djävulens medhjälpare. Han behövde nallen för att djävulen skulle bli tillräckligt stark för att ta sig till jorden. Jag vägrade flera nätter i rad och gömde nallen hela tiden, men demonen sa att jag kommer inte kunna lyckas gömma den för evigt för att nallen drar sig till honom. Efter några nätter blev han riktigt förbannad och tänkte döda mig. Sen vaknade jag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: