shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

Drömmen från inatt!

Kategori: Allmänt

Jag och en kompis var skit fulla på stan och skulle gå till någon som skulle skjutsa hem oss. Det var jätte många brudar som raggade på honom, men han ville inte ha någon. Sen när vi kom fram till dom som skulle köra oss så bara åkte dom iväg när alla förutom jag hade satt sig i bilen. Så jag börja traska mot hemmet. Då kommer mamma från ingenstans och är jätte orolig och undrar varför jag inte svarade i telefonen. Den hade jag visst glömt hemma. Hon gör mig sällskap hem och på vägen dit så stannade vi på en restaurang för att låna toaletten. Inne på toan kände jag att det ömmade på revbenen på vänster sida, så jag lyfte upp tröjan för att kolla. Då var jag jätte råd och hade som förhårdningar, blåsor och sårskorpor lite under bröstet. Blev jätte rädd men vågade inte säga något. När vi kom hem så var min kompis redan där och han bara garvade åt att jag hade fått gå hem. Då visade jag mina märken på revbenen och han blev både äcklad och rädd. Sen visade jag resten av familjen och mamma var helt säker på att det var cancer. Så vi bokade tid hos läkaren och när vi skulle gå dit så följde pappa med och han skulle ta våran schäfer Rocky på en promenad. Vi skämtade om att vi skulle skaffa fyra till så alla i familjen hade en schäfer. Sen vaknade jag! Var lite sorgligt att drömma om våran hund Rocky då han inte lever längre. :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: