shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

Drömmen från inatt!

Kategori: Allmänt

Jag var hos någon dam som ville ha hjälp med sin hund. Det var en stor, svart och korthårig hund som hoppade på folk och höll sig fast så länge det gick. När jag tillrätta visa hunden efter den hade hoppat upp på mig så kom mannen som talar med hundar, Cesar Milan, och började förklara varför han gjorde som han gjorde. Jag fattade inget men var så jäkla glad att få se hur Cesar Milan gör in real life. Sen bjöd jag med honom till mitt bröllop jag skulle ha nästa dag, så vi åkte bort till platsen där ceremonin skulle hållas. Det var en större herrgård men en jätte stor trädgård. När vi gick runt i trädgården så kom två jägare dragandes på två döda hjortar och så sa dom "Det här är dom sista så du vet det." Då hade jag helt plötsligt massa folk efter mig som jag höll på att visa runt så jag bad om ursäkt att hjorten är slut ute i skogen och skrattade lite och sprang där ifrån. Bakom husknuten fick jag panik och undrade om det verkligen var det här jag ville. Då kom det små fåglar som pratade med mig och sa "Lugna ner dig, det här kommer gå bra. Vi hjälper dig att sy in din fula klänning du har fått så den blir jätte vacker." Då blev jag lite gladare. Sen vaknade jag! Hahah skapligt skum dröm! :)

Kommentarer

  • Phimpster säger:

    Haha kul läsning uppskattas

    Svar: Haha :D
    minnanamainia.blogg.se

    2013-09-20 | 22:32:04

Kommentera inlägget här: