shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

Drömmen från inatt!

Kategori: Allmänt

Det är fest och en massa mc-klubbar har samlats. Helt plötsligt kommer en mc-klubb som är osams med klubben som min far är medlem i och börjar tjafsa. En kvinna från deras mc-klubb försöker bråka med mig men jag säger att hon är inte ens värd det och vänder mig om. Då blir hon rasande och börjar slå mig och hela helvetet bryter lös. Alla slåss mot varandra och medans jag håller på att slå ner en tjej så ser jag att en annan brud hugger min mamma i ryggen flera gånger med en kniv. Mamma faller ner på backen och bruden bara står och flinar och glor på mig. Jag börjar skrika och vrider nacken av den tjejen jag höll på att slåss med sen går jag fram till bruden som hade dödat min mamma. Jag knuffar henne så att hon faller ner för ett stup. Jag springer tillbaka till dom andra som bråkade och skriker att dom har dödat mamma.
Sen vaknade jag! Den här natten måste jag drömt nått mer då jag hade tagit på mig min tjocktröja i sömnen! Haha :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: