shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

En dröm den 7/8-2012

Kategori: Allmänt

Jag skulle börja i en skola och lära mig jobba med lik. Jag var en kille och skolan var ett stort hus med flera våningar. När vi skulle kolla på det första liket vaknar det till liv och biter läraren. Jag springer ut och då är det en massa zombies i hela hallen. Då blir jag indragen i ett trapphus och där är det några normala tonåringar som har låst in sig i trapphuset. Det är zombies på alla våningar och vi kommer inte ut. Men vi hittar ett fönster och klättrar ut och sen ner för ett stuprör. Försöker springa men då kommer en zombie efter. Men precis när han ska ta mig går solen upp och han hamnar i nått slags viloläge. Helt i chock bara vandrar jag omkring hela dagen och kollar på alla zombies och glömmer av tiden. Då hittar jag min gamla flickvän som hade blivit en zombie. Precis innan solen gick ner vaknade hon till liv och sa "Jag älskar dig massor och vi skulle fått tvillingar." Hon log och hölls sig om magen. Sen blev hennes ögon gula och hon blev en zombie igen. Jag sprang tillbaka till skolan och klättrade upp på taket via ett stuprör. Där kunde jag se att hela skolan var omringad och de började komma upp till taket. När det var massor på taket fick jag ett vredes utbrott och började slakta alla. Sen dödade jag en zombie som kunde prata helt plötsligt precis innan han dog. Han sa "Detta kommer inte sluta förens varje ben är krossat av vår ursprungliga fader." Jag kom på att någon hade en människotand som satt fast i ett halsband. Sen vaknade jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: