shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

En dröm från barndomen! #2

Kategori: Allmänt

Vi bor ute på en öken i en liten by. Det landar ett rymdskepp och ut kommer det aliens. Dom är gröna, har vita rockar och deras hjärnor är så stora att de måste luta hjärnan på en käpp en bit framför ansiktet. De börjar skjuta alla med sina laser pistoler så jag och min familj springer mot vårat hus och gömmer oss i våran källare. Några aliens söker igenom huset sen när den sista sak gå ut ur huset lyckas vi slå ner den och ta hans laser pistol. Så vi skjuter alla aliens. Sen vakna jag!

Kommentarer

  • Ronny Matalalampi säger:

    Hahaha det finns en film eller nått med såna där aliens va? känner igen det där med aliens som har så långa pannor så dom måste luta den mot en käpp. :)

    Svar: Jag har inte en aning! Haha det vore fett kul isf :D
    minnanamainia.blogg.se

    2013-09-20 | 13:49:09

Kommentera inlägget här: