shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

En gammal dröm! #6

Kategori: Allmänt

Jag och två kompisar skulle börja på en skola. Vi fick en rundtur och de sa att tredje våningen fick man inte vara på. Men vi skulle såklart kolla vad som fanns där. Kollade runt tills vi kom till ett klassrum där några as läskiga asiater hade lektion. De var typ blå-svarta i huden, helt svarta runt munnarna, spetsiga tänder och vita ögon. Läraren började skrika att vi skulle gå och alla barn börja morra, skrika o försöka komma närmare oss. Men de var fastkedjade. När vi försökte springa därifrån blev vi ned klubbade så vi slockna. Jag vaknade i ett skitigt operations rum på ett bord. Min ena kompis låg bredvid mig o grät, hon var fast spänd. Hennes mun hade blivit opererad så hon hade likadana tänder som asiat barnen, men varje gång hon försökte säga nått gick hennes stygn upp allt mer och käken började hänga. Efter ett tag blev hon som asiat barnen, skrek o försökte bita mig. Så jag hade inget val än att lämna henne. Gråtandes gick jag därifrån. Sen vaknade jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: