shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

En gammal dröm! #2

Kategori: Allmänt

Jorden blev invaderade av rymdskepp med aliens så jag försökte hjälpa till att utplåna dom. Jag hade en pilbåge och var grym på att använda den. Jag sprang omkring bland höghus, gömde mig bakom stenar och sköt pilar på aliens. Sen hittade jag skydd i en källare i ett utav höghusen och när jag gick omkring där hör jag hur nått rör sig omkring där. Jag smyger fram för att hitta vad det är och då hittar jag hamstrar som är lika stora som mig. Dom kan prata och alla ser ut som olika kändisar. En ser ut som Sylvester Stallone från Rambo, en ser ut som John Travolta från Grease, en som Angelina Jolie och en som Jackie Chan m.m. Dom berättade att ända sen alla aliens hade invaderat hade dom gömt sig i källaren och försökt samla ihop tillräckligt många för att göra en motattack. Jag sa att alla måste kämpa nu innan allt är över, men dom vågade inte än. Så jag blir förbannad och springer högst upp i höghuset och går in i en lägenhet för att få bra sikt. Jag gör en bomb som jag fäster på en pil som jag sedan siktar mot ledaren som står på ett annat hustak. Men när jag skjuter så missar jag lite så ledaren säger till alla att attackera mig. Ser hur massa bomber flyger emot mig så jag springer neråt. Det smäller överallt och sen ser jag aliens springa upp för trappen. Jag går in i en lägenhet och försöker gömma mig. Men med alla bomber och aliens så inser jag att det är kört.
Sen vaknade jag! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: