shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

En gammal dröm! #3

Kategori: Allmänt

Hittade en lada som det bodde massa pytte små människor och super intelligenta barn. Vi tyckte det var helt fantastiskt och stannade och dansade och lekte. När vi skulle sova så kom dom med sprutor och sa att dom skulle göra oss super smarta med. Min kompis tog sprutan och jag såg att han började må dåligt. Så jag försökte vägra, men de tvingade mig och jag började med må dåligt. De började leda mig till något annat ställe och jag förvandlades till en mörkhyad man. Frågade varför dom gjorde så här och han som ledde mig sa att det här var det bästa och att den värsta biten kommer sen. På vägen till det andra stället blev jag kissnödig så vi stannade upp. Men jag hade inte haft en snopp innan så jag visste inte hur man skulle göra. Mannen som ledde mig blev först irriterad och äcklad utav det, men sen tyckte han det var roande och hjälpte mig. Vi gick vidare och kom till ett koncentrations läger. Men precis när vi kom började det brinna i skogen och massa hjortar kom springandes från skogen. Vi försökte ta skydd i husen, men hjortarna hade sådan panik att de också sprang in i husen. Vi försökte skydda oss bakom bord o stolar från hjortarnas sparkar. Tillslut krossade jag ett fönster som den kunde hoppa ut igenom. Mitt i allt kaos tänkte jag fly men då kommer en kille som bara stirrar mig rakt i ögonen. Hans ögon var så vackra att jag inte kunde sluta blicken från dom. Han säger upprepande "Titta på mig, du kan inte sluta titta." Sen blir allt helt vitt.
Sen vaknade jag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: