shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

En gammal dröm #4

Kategori: Allmänt

Först var det någon utländsk man som hade varit dum mot min syster så vi kastade ut han från balkongen på tredje våningen. Då fick vi en hel maffia på oss och vi skulle gömma oss, men pappa tyckte att de skulle gå o prata med dom. De tog as lång tid så jag blev nervös och gick ner till gården för att kolla efter honom. Han kom tillbaka helt blå slagen så jag blev förbannad och gick ut och sköt varenda utlänning som var ute på gården då. Snuten plockade in mig och undrade varför jag gjorde så. Jag sa bara att jag är trött på deras äckliga religion. Sen somnade jag i min cell, men jag vaknade i min egna säng sen. Då kunde jag knappt öppna ögonen, dom var helt ihop klibbade. Men jag lyckades ta mig till vardagsrummet och då hade min kusin käkat upp min pizza. Så jag blev förbannad o kastade pizza kartongerna på henne o hennes kompis.
Sen vaknade jag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: