shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

En gammal dröm! #7

Kategori: Allmänt

Jag åkte tåg och påpekade hur illa en färja körde. Då kom kaptenen och sa "Gör det bättre själv då!" Så jag gick på färjan och det slutade med att jag gjorde så båten kantrade och alla fick simma i land. Där gick jag vilse i skogen och mötte några som bodde i ett hus i skogen. Min kompis skulle stanna kvar där och hjälpa dom flytta ett skåp medans jag letade efter våran bil. För att hitta bilen var jag tvungen att hitta två glassar som jag hade kommit på smakerna till. I skogen fixade jag en eld och tänkte slå läger över natten. Då kom det ett jätte stort troll som attackerade mig. Han var inte så smart så varje gång jag sprang under honom tappade han bort mig en stund. Så jag lyckades smita. Sen vaknade jag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: