shtwasteddreams.blogg.se

Alla mina konstiga drömmar!

En gammal dröm!

Kategori: Allmänt

Jag sitter och kollar på tv och min lilla syster är i badrummet och fixar i ordning sig. Jag går och kollar hur det går för henne och när jag står mellan hallen och vardagsrummet ser jag en bok på vardagsrumsbordet som bara försvinner mitt framför ögonen på mig. Jag säger till syrran att boken bara försvann. Hon undra vad fan jag pratade om och skrattade lite. Då ser jag att boken helt plötsligt ligger på golvet i hallen. Jag blir as rädd och backar ifrån boken mot vardagsrummet, då känner jag att jag backar in i en person. Jag blir as rädd och springer mot soffan. Då sitter det en lång man på min tv-bänk, med blåvitt ansikte, lite gula ögon och tänder som har det läskigaste leendet jag någonsin sett. Jag försöker skrika men är så rädd att det inte kommer ut något. Då kommer syrran ut från badrummet och hon undrar va fan det är med mig och sätter sig i soffan. Jag bara pekar mot mannen och får fortfarande inte ut nått ord. Hon bara tittar där jag pekar och säger "vad då?" Hon ser inte mannen och han bara fortsätter flin lika läskigt mot mig. Sen vaknade jag! Den drömmen mådde jag dåligt av ganska länge. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: